MSLGROUP liderem tegorocznych nominacji do SABRE Awards

Spośród 2400 zgłoszeń prestiżowy Holmes Report docenił aż 18 kampanii, zrealizowanych przez agencje należące do grupy Publicis. MSLGROUP okazała się wiodącą agencją w regionie EMEA. Zarządzany z Warszawy region CEE otrzymał 7 nominacji.

Gala wręczenia nagród Sabre Awards odbędzie się 25 maja br. w Berlinie. MSLGROUP jako lider tegorocznych nominacji ma szansę na największą pulę wygranych. O tytuł najlepszych kampanii PR powalczą polskie projekty „Projekt Klub”, zrealizowany dla marki Ballantine’s (Pernod Ricard) i „Podwórka Nivea” (Nivea Polska) oraz w kategorii digital kampania Malmy „Kuchnia Dantego” (Grupa Maspex Wadowice).

Ponadto wyróżnione zostały kampanie rumuńskiej MSLGROUP The Practice, agencji należącej do regionu CEE, którego hub mieści się w Warszawie. Drugie biuro MSL-u nominowane zostało za kampanię Samsunga „TommorowMe” oraz kampanię „Pierwsza Digitalowa Galeria SUHD”, „Uśmiech za uśmiechem przez 20 lat” – projekt zrealizowany dla McDonald"s i „Zakoduj swoją szansę”.

Ostatni rok to okres zmian strukturalnych w MSLGROUP, połączonych z inwestycjami w innowacje i jeszcze większą integrację sieci. Dla naszych klientów oznacza to komfort pracy przy projektach multimarketowych i dostęp do światowej klasy know how, bez względu na to czy strategia powstaje w Londynie, Paryżu, Bukareszcie czy Warszawie. Liczba wyróżnionych kampanii MSLGROUP pokazuje, że agencja trzyma wysoki poziom, a wprowadzane zmiany przekładają się na jakość pracy dla klientów - powiedziała Zofia Bugajna, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Warto dodać, że w 2015 roku Holmes Report uznał MSLGROUP za najlepszą firmę konsultingową w tej części świata. Informacja o laureacie roku 2016 powinna pojawić się do końca miesiąca.


dostarczył infoWire.pl